პროექტები




სასწავლო პროექტი
 არქიტექტურული საოცრებები ჩვენს ირგვლივ

პროექტის სახელწოდებაგეომეტრიული ფიგურებით შექმნილი არქიტექტურული
საოცრებები ჩვენს  ირგვლივ
პროექტის მთავარი იდეა:მოსწავლეების აზროვნების განვითარება,ბრტყელი და სივრცითი ფიგურების მიმართ.მათი სხვა სფეროში  გამოყენება და აღქმა.
პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები  მიხვდებიან და გაიაზრებენ,რომ  გეომეტრიულია და გეომეტრიული ფიგურები  გვხვდება ჩვენს გარშემო არქიტექტურულ   ნამუშევრებში.
პროექტის მიზნები:განივითარონ შესაბამის გეომეტრიული ტერმინების გამოყენების უნარი.არქიტექტურულ ნამუშევარში  სივრცით და ბრტყელი ფიგურების  აღქმის უნარ ჩვევა.შემოქმედებითი უნარების განვითარება. თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი11-12 წლის
ვადები/ ხანგრძლივობა:4 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ  დოკუმენთის შექმნის უნარი,გააცნობიეროს მათი მნიშვნელობა.აუმაღდეს  ცოდნა  და აღქმა. მოამზადებენ
·                     პრეზენტაციას
·                     ფოტოალბომი  და ვიდეო მასალას
·                     სლაიდ შოუს
·                     ნახატებს და ჩანახატებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი,ინტერნეტი,სახელმძღვანელი,A ფორმატის ფურცელი,პროექტორი,კალამი, წებოვანი ფერადი ფურცლები.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა1.  ჯგუფური მუშაობა: კლასს დავყოფთ  სამ ჯგუფად და თითოეულს მივცემ დავალებას:
1
ჯგუფი:მოიძიონ და გაეცნონ თუ რომელ არქიტექტურულ ნაგებობებშია გამოყენებული ბრტყელი  გეომეტრიული ფიგურები.მოამზადონ პრეზენტაცია.
2
ჯგუფი:განიხილონ ისეთი ნაგებობები რომეიშიც გამოყენებულია სივრცითი გეომეტრიული ფიგურები  ცილინდრი და კონუსი.მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენტაცია.
3
ჯგუფი მოიძიონ ინფორმაცია და ნახონ ისეთი  ნაგებობები რომელშიც გამოყენებულია სივრცითი ფიგურები პირამიდა,ბირთვი  და პრიზმა.
აქტივობა 2.
მოამზადონ შესაბამის თემაზე პრეზენტაცია.
ჯგუის ნამუშევრის შეჯერება და პრეზენტაციის მოწყობა.დასახელებული და განხილული თემებზე დისკუსის გამართვა.
აქტივობა 3.
შეფასება.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათ.8.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე  სივრცული ფიგურის მოდელზე უთითებს პარალელურ  და ურთიერთგადამკვეთ წახნაგებს . მსჯელობს გადაიკვეთება თუ არა მოცემული წახნაგები მათი გავრცობის შედეგად.
მათ.9.  მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურების ფართობების პოვნა და შედარება.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე  იყენებს ფართობის ადიციურობას არაგადამფარავი ფიგურების კომბინციით მიღებული ფიგურის ფართობის მოსაძებნად.

პროექტის ხელმძღვანელი:  მაია მერებაშვილი-სუხაშვილი
ხელმძღვანელოს ელ. ფოსტა :merebashvilimaia@gmail.com


No comments:

Post a Comment